دختر جوان طعمه‌اي براي مردان هوسران
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

ديروز هفت ميليون تومان تراول چك از بانك گرفته و راهي محل كارم بودم كه در بين راه متهم به طرفم آمد. او در حالي كه خود را گردشگر خارجي معرفي مي‌كرد از من خواست درباره تراول چك برايش توضيحاتي بدهم. من هم با نشان دادن تراول چك‌ها، توضيحاتي به او دادم. اما در كمال ناباوري وقتي به محل كارم رسيدم متوجه سرقت دو ميليون تومان از تراول‌ها شدم.
ایران: اعضاي شبكه خانوادگي كف زني و اخاذي از مردان پولدار، در عمليات ويژه مأموران كلانتري گاندي به دام افتادند.

شامگاه دهم آبان مأموران گشت كلانتري 103 گاندي به دختر جواني مشكوك شدند كه با ظاهري نامناسب در خيابان پرسه مي‌زد. مأموران به طرف او رفتند كه ناگهان دختر جوان بدون توجه به اخطار پليس سوار بر خودروي پرايد گريخت.

مأموران بلافاصله به تعقيب خودروي پرايد پرداخته و سرانجام در عمليات تعقيب و گريز، خودرو را متوقف و راننده را دستگير كردند. اما از دختر جوان خبري نبود. مرد جوان كه ابتدا به زبان تركيه‌اي صحبت كرد خود را گردشگر خارجي معرفي كرد اما پس از انتقال به كلانتري و در بازجويي‌هاي پليسي زبان گشود و به چند فقره كف زني و اخاذي با همدستي دو مرد و يك دختر فراري اعتراف كرد و گفت: اغلب مواقع با كمك دختر جوان كه از بستگانم است نقشه را اجرا مي‌كرديم. البته او در ميان راه از خودرو بيرون پريد كه ديگر خبري از سرنوشتش ندارم!

از سوي ديگر همزمان با دستگيري متهم، چند شاكي با مراجعه به كلانتري، سارق كف زن را شناسايي كردند.

يكي از مالباختگان به مأموران گفت: ديروز هفت ميليون تومان تراول چك از بانك گرفته و راهي محل كارم بودم كه در بين راه متهم به طرفم آمد. او در حالي كه خود را گردشگر خارجي معرفي مي‌كرد از من خواست درباره تراول چك برايش توضيحاتي بدهم. من هم با نشان دادن تراول چك‌ها، توضيحاتي به او دادم. اما در كمال ناباوري وقتي به محل كارم رسيدم متوجه سرقت دو ميليون تومان از تراول‌ها شدم.

سرهنگ بهروز رحيمي – رئيس كلانتري 103 گاندي- در اين باره گفت: در جريان تجسس‌هاي مأموران كلانتري مشخص شد اعضاي باند خانوادگي به دو شيوه نقشه‌هايشان را اجرا مي‌كردند. آنها در برخي موارد خود را گردشگر معرفي كرده و با شكار مشتريان بانك و به بهانه بررسي پول و تراول چك كف زني مي‌كردند. گاهي اوقات نيز دختر جواني را با پوشش نامناسب سراغ مردان پولدار فرستاده و سپس طبق نقشه، با سد راه آنان از مردان هوسران اخاذي مي‌كردند.

وي افزود: مأموران كلانتري به سرپرستي سروان انصافي – رئيس دايره تجسس كلانتري- دو عضو ديگر شبكه را نيز شناسايي كرده و آنها را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند. در جريان بررسي‌ها مشخص شد متهمان از اعضاي يك خانواده هستند. هم اكنون نيز رديابي براي دستگيري دختر فراري ادامه دارد.

رئيس كلانتري گاندي از افرادي كه در دام اعضاي اين باند گرفتار شده‌اند خواست براي شناسايي متهمان و طرح شكايت به دايره تجسس كلانتري مراجعه كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 18 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب